GENÇ BOKSÖR MERT CAN YETİŞEN 

                                  18 YAŞINDA LİSE ÖĞRENCİSİ VE HEDEFİ PMYO OLAN MERTCAN YETİŞEN'E KENDİSİNİN BOKS HAYATI İLE İLGİLİ BİR KAÇ SORU SORDUK 


    -Boksa ilk ne zaman mera saldınız?
    -3 yıl önce lise 2. sınıftayken merakım başladı.
    -Boksa ilk başladığınızda kaç yaşındaydınız?
    - İlk 15 yaşımdayken başladım.
    -Ne zamandır boksa ile ilgileniyorsunuz?
    -3 yıldır aralıksız ilgileniyorum.
    -Bu spora merak salmanız ve başlamanızdaki en büyük etken nedir ?
  -Çok enerjik birisiyim ve bu enerjimi bir şekilde atmam gerekiyordu,bende en uygun spor dalı olarak kendime boksu seçtim.
  -Peki başta aileniz olmak üzere çevrenizdeki insanlar bu spora başlamanızla ilgili ne gibi yaklaşımlarda bulundular?
  -Aslında ailem bu konuda tepkisiz kaldı her hangi bir yorum yapmadılar ama arkadaş çevrem başarıcağıma ve iyi yerlere geleceğime hep inandılar ve beni desteklediler.
   -Boksa hala devam ediyor musunuz?
   -Şimdilik ufak bir ara verdim.
   -Peki bu ufak aranın sebebi nedir?
   -Üniversite sınavına hazırlandığım için mecburiyetten ara verdim.
   -Tekrar başlamayı düşünüyor musunuz?
   -Tabikide,sınavdan sonra hemen ringlere geri dönücem.
   -Peki boks yapmasaydınız hangi spor dalını yapmayı düşünürdünüz?
  -Tabikide Futbol :)
  -Bir erkeğe bunu sormak tuhaf olucak ama neden futbol?
  -Çünkü futbolu çok seviyorum, hatta aşığım bile diyebiliriz.
  -Bu sporu yaparken,boks ile ilgilenirken başınıza gelen ağır bir yaralanma veya enteresan bir olay oldu mu ?
  -Bir müsabaka esnasında aldığım bir darbe sonucu burnum yarıldı ve liseler arası turnuvadayken okuduğum ve o yarışmada temsil ettiğim lise yerine gittiğim spor salonunun ismi anons edildi :)

- Peki mertcan bey bize vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederiz .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar